Sprzedaż i umiejętności handlowe

Pozytywna zmiana w praktyce, czyli więcej o naszym sposobie działania i jego efektach

Mamy zaszczyt podzielić się swoimi doświadczeniami ze zrealizowanych z sukcesem projektów. Poszczególne studia przypadków pokazują z jakimi problemami zgłaszali się do nas Klienci, jakie rozwiązania zostały wypracowane i wdrożone a także jaka była skuteczność naszych wspólnych działań. Opisy i zdjęcia pozwalają łatwiej wyobrazić sobie, jak pozytywna zmiana mogłaby wyglądać u Państwa w firmie.

 

Poprawa wyników sprzedaży, wzrost satysfakcji klienta, lepsze kompetencje handlowe to najczęstsze wyzwania pracowników działu handlowego/obsługi. Trening tych umiejętności podniesie jakość i skuteczność Twojej pracy.

 

NAT 9585 copy small

 

Proponowane przez nas tematy szkoleń to:

 

Odczytaj osobowość klienta i sprzedaj

Cel:

  • Rozpoznawanie osobowości klienta w trakcie rozmowy handlowej.
  • Totalna indywidualizacja sprzedaży – cały proces sprzedaży i twoje zachowanie zależy od tego, jak zdiagnozowałeś klienta.
  • Rozpoznawanie popełnianych przez siebie błędów na poszczególnych etapach rozmowy z konkretnymi klientami.
  • Powrót do nieudanych sytuacji handlowych i zamknięcie sprzedaży.


Program:

  • Jak znajomość typu osobowości klienta pomaga sprzedawać?
  • Jak powinna wyglądać rozmowa handlowa  z klientem o danym typie osobowości?
  • Osobowość klienta i osobowość sprzedawcy jak się dopasować aby wzbudzać zaufanie i budować wyjątkowe relacje?
  • Twój  typ osobowości a najbardziej prawdopodobne błędy handlowe , których powinieneś unikać, np.


Koszt i czas trwania:

Koszt szkolenia wynosi 850 PLN + VAT.

Szkolenie trwa 2 dni.

 hrm o7

Zdiagnozuj sygnały gotowości do zakupu i rozpoznaj kiedy twój klient kłamie

Cel:

  • Rozpoznaj co naprawdę klient myśli o tym, co mówisz.
  • Oceń na ile naprawdę przekonałeś go do zakupu.
  • Oceń czy naprawdę oferta konkurencji jest w oczach klienta lepsza, czy tylko blefuje?
  • Kieruj swoim zachowaniem biorąc pod uwagę prawdziwe emocje klienta.


Program:

  • Synergologia- jak  ciało wyraża prawdziwe myśli i uczucia. Rozdźwięk między zachowaniem a rzeczywistymi emocjami i przekonaniami.
  • Filtry szczerości. Pokrywanie zachowań spontanicznych i naturalnych przez zachowania wyuczone i cenzurowane.
  • Jak  prawdziwe emocje wymykają się spod kontroli?
  • Wstęp do czytania mowy ciała rozmówcy. Zasada szerokiej perspektywy.
  • "Czytanie" mowy ciała  rozmówcy.
  • "Czytanie" swojej własnej mowy ciała. Samoświadomość wysyłanych przez siebie sygnałów niewerbalnych.
  • Warsztaty: wykrywanie sygnałów autentyczności, interpretowanie mowy ciała nieznanych sobie osób.
  • Mapa mowy ciała klienta – na co zwracać uwagę w poszczególnych momentach rozmowy handlowej?
  • Mowa ciała klienta w trakcie negocjacji. Wykorzystywanie wiedzy o prawdziwych emocjach klienta. Ujawnianie odczytanych sygnałów.

 

Koszt i czas trwania:

Koszt szkolenia wynosi 850 PLN + VAT.

Szkolenie trwa 2 dni.

bp o6

Techniki sprzedaży w branży agro

Cel:

Celem szkolenia jest przepracowanie typowych problemów handlowców w kontaktach z rolnikami:

  • Rolnik  już jest zainteresowany konkretną maszyną konkurencji (trwają rozmowy).
  • Rolnik patrzy przede wszystkim na cenę urządzenia.
  • Rolnik słyszał złe opinie o maszynie, jej awaryjności lub serwisie i ma obawy.
  • Klient zastanawia się nad wyborem, waha się.
  • Rolnik dotychczas korzysta z maszyny innej marki, boi się zmiany.

 

Program:

  • Komunikacja z rolnikiem, „zagajenia”, budowanie relacji.
  • Poznawanie potrzeb, rozmowa o oczekiwaniach.
  • Prezentowanie oferty, perswazja, argumentowanie ceny, negocjacje i rabaty.
  • Rozmowy o konkurencji, porównywanie produktów.
  • Trudny klient, zastrzeżenia, typy klienta.
  • Podtrzymywanie kontaktu po sprzedaży.

 

 

Koszt i czas trwania:

Koszt szkolenia wynosi 850 PLN + VAT.

Szkolenie trwa 2 dni.

 

hrm o5

Manager sprzedaży w branży rolniczej

Cel:

Celem szkolenia jest przepracowanie typowych problemów handlowców w kontaktach z rolnikami:

  • Motywowanie handlowców za poziom sprzedaży, za sprzedaż kluczowych produktów, za pożądane zachowania.
  • Rozliczanie efektywności działania handlowców z uwzględniając specyfikę ich rynku, klientów.
  • Jak w trakcie rekrutacji sprawdzić, czy kandydat nadaje się na handlowca, gdzie szukać, jak prowadzić rozmowę.
  • Jak organizować działania handlowców na rynku, pracę działu, codzienne zadania.
  • Jak karać, nagradzać, motywować poza finansowo. Jak budować zespół, delegować zadania.

 

Program:

 

  • Rekrutacje w dziale handlowym, sprawdzanie umiejętności sprzedaży.
  • Organizowanie pracy w dziale handlowym.
  • System motywacyjny w dziale handlowym, motywowanie finansowe i poza finansowe.
  • Ocena pracy handlowców, mierniki efektywności pracy, rozmowy oceniające pracę.
  • Integrowanie i budowanie zespołu.
  • Rozwój pracowników i budowanie standardów handlowych.


Budowanie marki firmy (dodatkowy dzień szkolenia, opcjonalnie)

  • Marka firmy i marka produktów.
  • Osiąganie przewagi konkurencyjnej poprzez markę.  Budowanie wizerunku firmy jako element strategii.
  • Narzędzia budowania marki. Wybrane narzędzia promocji wizerunku (np. foldery reklamowe, strona www i internet, prezentacje, artykuły w prasie, siedziba firmy).
  • Event marketing  (organizowanie wydarzeń- spotkań z klientami).
  • Budowanie wizerunku na targach, drzwiach otwartych, pokazach itp.

 

 

Koszt i czas trwania:

Koszt szkolenia wynosi 1190 PLN + VAT.

Koszt trzeciego dnia szkolenia wynosi 590 PLN + VAT

Szkolenie trwa 2 dni, trzeci dzień szkolenia jest opcjonalny.

 

 

bp o5

Profesjonalna prezentacja produktu zwiększająca siłę przekonywania

Cel:

  • Przygotowanie krok po kroku przekonującej prezentacji produktu/ oferty.
  • Trening wykorzystania mowy ciała do wzbudzania zaufania klientów.
  • Wywieranie wpływu na emocje poprzez dobór odpowiednich słów i odwoływanie się do zmysłów.

 

Program ogólny:

  • Zasady konstruowania prezentacji.
  • Budowanie wiarygodności i wzbudzanie zaufania poprzez swoje zachowanie.
  • Wykorzystanie mowy ciała.
  • Prezentacja wzbudzająca emocje poprzez odwołanie się do zmysłów.
  • Prezentacja wzbudzająca emocje poprzez odwołanie się do języka korzyści.
  • Kolejność informacji i dobór słów zwiększający perswazyjny charakter prezentacji.


Koszt i czas trwania:

Koszt tego szkolenia wynosi 850 PLN+VAT za 1 osobę.
Szkolenie trwa 2 dni.

bp o3


Telemarketing - telefoniczne pozyskiwanie klient

Cel:

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności pozyskiwania klienta przez telefon poprzez umiejętne porozumiewanie się z klientem i wykorzystanie technik sprzedaży. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak wzbudzać zainteresowanie klienta, reagować na zastrzeżenia, przekonywać.

 

Program:

  • Kluczowe umiejętności w rozmowie telefonicznej.
  • Skrypt/ scenariusz rozmowy handlowej.
  • Zastrzeżenia i wymówki klienta.
  • Narzędzia skutecznego przekonywania.

 

Koszt i czas trwania:

Koszt tego szkolenia wynosi od 850 PLN+VAT za 1 osobę.
Szkolenie trwa 2 dni.

bp o8

Trzydzieści taktyk zbijania ceny i obrony przed podwyżką – negocjacje zakupowe

Cel:

Celem szkolenia jest wzrost siły negocjowania dzięki znajomości taktyk.
Warsztat powstał w oparciu o stosowane w praktyce przez zakupowców w sieciach taktyki. Podczas ćwiczeń uczestnicy doskonalą swoje umiejętności negocjacyjne w zakresie rozpoznawania i stosowania taktyk. Ważnym punktem szkolenia jest również odczytywanie mowy ciała i rozpoznawanie blefu w negocjacjach.

 

Program:

  • Przygotowanie się do negocjacji.
  • Taktyki zakupowe.
  • Zespół  negocjatorów (typowe role uczestników).
  • Metaprogramy – filtry informacji.
  • Systemy reprezentatywne – rozpoznawanie i dostosowanie komunikatu.
  • Rozpoznawanie blefu w negocjacjach.

 

Koszt i czas trwania:

Koszt tego szkolenia wynosi od 850 PLN+VAT za 1 osobę.
Szkolenie trwa 2 dni.

bp o7

Techniki sprzedaży - Trudne sytuacje handlowe

Cel:

  • Poszerzanie swojej wiedzy z zakresu technik sprzedaży.
  • Trening umiejętności, umożliwiający natychmiastowe stosownie nowej wiedzy w praktyce.

 

Program:

  • Budowanie porozumienia z klientem.
  • Odzwierciedlenie.
  • Czego nie mówić?
  • Dysonans poznawczy.
  • Etapy rozmowy handlowej.
  • Rozpoznanie potrzeb.
  • Język korzyści.
  • Cena.
  • Przebieg prezentacji handlowej.
  • Typy klienta.
  • Odpieranie zastrzeżeń, zachowanie wobec krytyki.
  • Zamykanie transakcji.

 

Koszt i czas trwania:

Koszt tego szkolenia wynosi 850 PLN+VAT za osobę.

Szkolenie trwa 2 dni.

hrm o1

Organizowanie akcji promocyjnych i imprez firmowych dla klientów

Cel:

  • Wykorzystywanie imprez firmowych dla celów promocyjnych i wizerunkowych.
  • Doskonalenie umiejętności wzbudzania zainteresowanie klienta nietypową promocją.
  • Nauka planowania akcji promocyjnych i postępowania na każdym etapie realizacyjnym – od przygotowania, aż do podsumowywania efektów.

 

Program ogólny:

  • Zjawisko stresu; indywidualne metody reagowania w sytuacji stresu.
  • Kreowanie akcji i wydarzeń promocyjnych.
  • Cele i rodzaje eventów.
  • Zasady organizowania standardowych akcji.
  • Czy warto się wyróżnić.
  • Organizowanie akcji – etapy działania.
  • Oryginalne sposoby wzbudzanie zainteresowania klienta.
  • Organizowanie imprez firmowych.
  • Wykorzystywanie imprez do budowania relacji z klientami.
  • Skuteczność akcji i imprez.

 

Koszt i czas trwania:

Koszt tego szkolenia wynosi 850 PLN+VAT za 1 osobę.
Szkolenie trwa 2 dni.

bp o1

Techniki profesjonalnej sprzedaży

 

Cel:

Celem szkolenia jest trening umiejętności sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki klienta i jego potrzeb. Uczestnicy uzyskają wiedzę na temat standardów prowadzenia rozmów, prezentacji produktu na podstawie zdefiniowanych potrzeb klienta w języku korzyści oraz nabędą umiejętności słuchania z uwzględnieniem parafrazy.

 

Program:

  • Najważniejsze zasady komunikacji w kontakcie z klientem.
  • Rozpoznawanie typów klienta i dopasowanie do nich sposobu prowadzenia rozmowy.
  • Szczegółowe rozpoznanie potrzeb klienta.
  • Prezentacja produktów w języku korzyści w odniesieniu do potrzeb klienta.
  • Taktyki w negocjacjach handlowych.
  • Odpieranie zastrzeżeń klienta i negocjowanie ceny.
  • Zobowiązanie – jak skutecznie zakończyć rozmowę.

 

Koszt i czas trwania:

Koszt tego szkolenia wynosi 850 PLN+VAT za 1 osobę.
Szkolenie trwa 2 dni.

bp o9

Sprawdź terminy szkoleń

 

NA SKRÓTY

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć
w naszej Polityce prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.